perjantai 21. maaliskuuta 2014

Täällä taas!

Läpikuultavaa kangasta oleva paita jos mietitte mitä tää esittää :D
Maailman ihanin villatakki tommosta pörröstä kangasta ja oih siihen on ihana käpertyä kun se on aika jätti. 
Spottasin seppälästä sen 12 eurolla tossa aika kauan sitten jo mutta :D
Ihana mummi teki mulle peplum paidan ja en osaa vieläkään päättää tykkäänkö peplum paidoista vai en. 
Täällä mä taas. Kahen vaiheilla herättäiskö tän blogin elävien kirjoihin vai poistaisko kokonaan.
Ylhäällä on viimeaikasia uutukaisia mun elämässä. No olis noita kaiken maailman kirppisrättejä mitä on tullu osteltuu enemmänki mutta tossa noi mitä nyt spottasin. Osa on siis opistolla. Toi koira ei oo mikää uutukainen vaa se on vaan harvinaisen kuvauksellinen koira aina sillon tällön. Lopussa kuva ettette unohda miltä mun naama näyttää.

Edessä olis siilin siistiminen ja takana on 8kk hiusten värjäämättömyyttä! Go mä! Heinäkuunun asti jos jatkan niin oon ollu vuoden värjäämättä hiuksii. Huomaa hiusten kunnosta kuinka paljon ne on parantunu. Alkaa vaa himo pinkkiin tukkaan kasvamaan aika suureks :(

Mutta mitä mulle kuuluu?
Koulua, yks leiri oli hiihtolomalla, muutaman kaverin 18v synttärit, vertsukoulutuksesta valmistuminen ja sen semmosta ei mitään jännittävää. Olin lähellä etten lopeta koulua lohjalla mutta päädyin siihen etten lähe vekslaamaan noiden koulujen välillä nyt mitään ja tiedän että mun motivaatio kasvaa sitku työssäoppiminen alkaa huhtikuussa. Mun kämppis on vaihtunu ja oon viettäny opistollakin aikaa. Oli semmonen kahen kuukauden pätkä etten oo ollu kertaakana opistolla yötä. Nyt on tullu sieläki aikaa vietettyä.

Adios yritän palailla aikasemmin kun kuukauden päästä :)

2 kommenttia:

  1. Et lopeta! Kyllä se motivaatio ja aika sieltä tulee ku aurinko alkaa paistaa, oot nii hyvä tässä hommassa (: yritetää joku päivä nähä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ehkä en lopeta :D Ja joo nähää täs joku päivä!

      Poista